Jump to content

please help

• You cannot reply to this topic
5 replies to this topic

carlospacheco13

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts
Firmware original lector lite on 74850c A0A1 DG16D2S
.
Please someone podria to say a link to me or to get about myself deprived with this original Firmware of my reader, I walk a bit clogged in the flasheo, I obtained the packaging maximus and now he does not read me nio original not backups, if anybody is so nice of spending it to me one would be grateful for it thank you very much

guty96

Hardcore Gamer

• Members
  • PipPipPipPip
  • 67 posts
de a ki los descargas y si tienes el lizars solo seleccionas el fileset originals y el lt 2.0 http://cfwfileset.blogspot.com/
Posted Image

aneesh

Consoleaddicted

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 109 posts
from ur language i see that your xbox displays PLAY DVD instead of PLAY GAME ( doesnt play originals\backups).......Did u retrieve the keys first using Full read firmware in lizard?

carlospacheco13

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

View Postguty96, on 09 October 2011 - 01:03 PM, said:

de a ki los descargas y si tienes el lizars solo seleccionas el fileset originals y el lt 2.0 http://cfwfileset.blogspot.com/

Muchas gracias guty creia que este foro era solo en ingles uffff que alivio,te cuento ya me descarge esos Fw pero no consigo flashear la xbox y lo hago todo como en los manuales, no me lee ni originales ni copias,es más cuando pongo el original me dice ponga este disco en una consola xbox..... y cuando son copias el simbolo de xbox con la ventana reproducir,parar etc....,estoy un poco mosca y no se que hacer la verdad,gracias.

carlospacheco13

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

View Postaneesh, on 09 October 2011 - 01:59 PM, said:

from ur language i see that your xbox displays PLAY DVD instead of PLAY GAME ( doesnt play originals\backups).......Did u retrieve the keys first using Full read firmware in lizard?

Gracias aneesh y si recupere la key, esta en un archivo de 250 kb llamado dummysnap, lo mhice tal cual venia en los tutoriales y los videos pero no sé que hago mal la verdad, estoy un poco triste la verdad gracias.

guty96

Hardcore Gamer

• Members
  • PipPipPipPip
  • 67 posts

View Postcarlospacheco13, on 09 October 2011 - 02:16 PM, said:

Muchas gracias guty creia que este foro era solo en ingles uffff que alivio,te cuento ya me descarge esos Fw pero no consigo flashear la xbox y lo hago todo como en los manuales, no me lee ni originales ni copias,es más cuando pongo el original me dice ponga este disco en una consola xbox..... y cuando son copias el simbolo de xbox con la ventana reproducir,parar etc....,estoy un poco mosca y no se que hacer la verdad,gracias.

ok deves de tener el tu xbox el dash 13599 ya con eso flasea tu lectora con le lt 2.0 deves de tener tu lizard y tu scopion para sacar la key bien cualkien cosa me avisas
Posted Image

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users